- importsource = "00131784-2004-04.txt"
- Artículo:
When Leadership Spells Danger
- Autor:
Ronald A. Heifetz
Marty Linsky
- Resumen:
To Survive Professionally, Think Politically
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573264
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating a Community of Difference
- Autor:
Carolyn M. Shields
- Resumen:
Staying Focused on Relationships, Understanding, and Dialogue Can Help Leaders Deliver Academic Excellence and Social Justice to All Students
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573265
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Lessons for Districtwide Reform
- Autor:
Michael Fullan
Al Bertani
Joanne Quinn
- Resumen:
Successful Districts Share Principles for Successful Reform
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573266
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leadership That Sparks Learning
- Autor:
J. Timothy Waters
Robert J. Marzano
Brian McNulty
- Resumen:
Improving Principals' Leadership Skills Can Boost Student Achievement
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573267
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating Administrators
- Autor:
Douglas B Reeves
- Resumen:
Why We Must Replace Ambiguous Performance Standards with Fairer, More-Constructive Ones
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573268
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo