1. importsource = "00131784-2005-04.txt"
Se encontraron 72 resultados.
Artículo:

Advice for the sleep-deprived

Autor:

Pat Wolfe

Resumen:

A wake-up call for sleepy teens

Página:

39

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 133389
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Safe schools for the roller coaster years

Autor:

Linda Inlay

Resumen:

Through listening groups and service tasks, this middle school shows it takes students seriously

Página:

41

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 133390
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching the DIG generation

Autor:

Lisa Renard

Resumen:

How blogs and instant messaging can spur reading, writing, and dialoguing

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 133391
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting into the game

Autor:

Henry Jenkins

Resumen:

How educators can build on the motivational power of electronic games

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 133392
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

On the minds of middle schoolers

Autor:

Erika Daniels

Resumen:

Students tell teachers their top concerns about school

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

7

Periodo:

Abril 2005

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2005-04.txt

  • Documento número 133393
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:55 p. m.
  • Enlace directo