- importsource = "00144029-1994-01.txt"
- Artículo:
Adjustments to traditional procedures for identifying underserved students: successes and failures
- Autor:
Scott L. Hunsaker
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-01.txt
- Documento número 1568779
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The IDEA’s least restrictive environment mandate: legal implications
- Autor:
Allan G. Osborne
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-01.txt
- Documento número 1633569
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Must instructionally useful performance assessment be based in the curriculum?
- Autor:
Lynn S. Fuchs
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-01.txt
- Documento número 1633570
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Employment of related service personnel in preschool programs: a survey of general early educators
- Autor:
Mark Wolery
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-01.txt
- Documento número 1633571
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects the videotape instructional package in purchasing skills of children woth autism
- Autor:
Paulo R. Alcantara
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
61
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 1994
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1994-01.txt
- Documento número 1633572
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:21 p. m.
- Enlace directo