1. importsource = "00144029-1998-04.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Verbal Prompting Hand Over Instruction And Passive Observation In Teaching Children With Developmental Disabilities

Autor:

G. B. Biederman

J. L. Fairmall

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1568944
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

This Analysis Of Textbooks On Working With Parents And Families Of Students With Disabilities Showed Considerable Variability Concerning The Representation Of Diverses Populations, Cultural Diversity Content, And Inclusion And Discussion Of Diversity Topics

Autor:

Thomas W. Sileo

Mary Anne Prater

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1568945
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The State Complaint Procedure Under The Individuals With Disabilities Education Act

Autor:

Nicole Suchey

Dixie Snow Huefner

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1568946
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Predicting Placemen In Learning Disabilities Programs. Do Predicting Varpy By Ethinic Group

Autor:

Alfredo J. Artiles

Zenaida Aguirre Munoz

Jamal Abedi

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1568947
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accommodating Students With Disabilities On Large Scale Tests: An Experimental Study; While No Differences Were Found In The Performance Of Fourth Grade Students Marking In A Tests Booklet And Filing In Bubbles Arally Reading The Math Test Produced Differences That Supported The Use Of This Accommodating For Students With Disabilities

Autor:

Gerald Tindal

Bill Heath

Keith Hollenbeck

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

64

Número:

4

Periodo:

Primavera 1998

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-1998-04.txt

  • Documento número 1633734
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:23 p. m.
  • Enlace directo