- importsource = "00144029-2000-02.txt"
- Artículo:
Revisions In Definitions Of Gifted Students And Several Interesting Aspects Of State Definitions Have Implications For Educators
- Autor:
Kristen R. Stephens
Frances A. Karnes
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1568978
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interviews Of Childcare Providers Identified Several Factors That Contributed To Providing Inclusive Childcare
- Autor:
Simone DeVre
Cheryl Hanley-Maxwell
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1568979
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Several Patters Of Etiology, Developmental Pathway, And Special Education Service Constellation Are Reflected In Students With Special Education Histories Who Were Recommended For Expulsion From School
- Autor:
Gale M. Morrison
Barbara D’Incau
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1568980
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In Vivo And Simulation Training Were Found To Be Affective For Teaching Grocery Shopping Skill That Were Retained And Generalized To Other Stores
- Autor:
Timothy E. Morse
John Schuster
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1568981
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Hill M. Walker, The 1993 CEC Research Award Winner, Shares His Thoughts About The Enabling Effects Of A Supportive Contest For Research And Scholarship, Lessons Learned From Career Successes And Failures, And The Value Of The Applied Research Process
- Autor:
Hill M. Walker.
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
Invierno 2000
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-2000-02.txt
- Documento número 1633768
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
- Enlace directo