1. importsource = "00144029-2000-02.txt"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

Revisions In Definitions Of Gifted Students And Several Interesting Aspects Of State Definitions Have Implications For Educators

Autor:

Kristen R. Stephens

Frances A. Karnes

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1568978
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interviews Of Childcare Providers Identified Several Factors That Contributed To Providing Inclusive Childcare

Autor:

Simone DeVre

Cheryl Hanley-Maxwell

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1568979
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Several Patters Of Etiology, Developmental Pathway, And Special Education Service Constellation Are Reflected In Students With Special Education Histories Who Were Recommended For Expulsion From School

Autor:

Gale M. Morrison

Barbara D’Incau

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1568980
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

In Vivo And Simulation Training Were Found To Be Affective For Teaching Grocery Shopping Skill That Were Retained And Generalized To Other Stores

Autor:

Timothy E. Morse

John Schuster

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1568981
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:51 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Hill M. Walker, The 1993 CEC Research Award Winner, Shares His Thoughts About The Enabling Effects Of A Supportive Contest For Research And Scholarship, Lessons Learned From Career Successes And Failures, And The Value Of The Applied Research Process

Autor:

Hill M. Walker.

Publicación:

Exceptional Children

Volúmen:

66

Número:

2

Periodo:

Invierno 2000

ISSN:

00144029

SrcID:

00144029-2000-02.txt

  • Documento número 1633768
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:24 p. m.
  • Enlace directo