1. importsource = "00219584-2014-03.txt"
Se encontraron 66 resultados.
Artículo:

Developing and Implementing a Reorganized Undergraduate Chemistry Curriculum Based on the Foundational Chemistry Topics of Structure, Reactivity, and Quantitation

Autor:

Chris P. Schaller

Kate J. Graham

Brian J. Johnson

Página:

321

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 249462
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

SQER3: An Instructional Framework for Using Scientific Inquiry To Design Classroom Demonstrations

Autor:

Donna M. Chamely-Wiik

Jerome E. Haky

Deborah W. Louda

Página:

329

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 249463
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Biology and Chemistry of Brewing: An Interdisciplinary Course

Autor:

Paul D. Hooker

William A. Deutschman

Brian J. Avery

Página:

336

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 249464
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Offering a Forensic Science Camp To Introduce and Engage High School Students in Interdisciplinary Science Topics

Autor:

Linda Ahrenkiel

Martin Worm-Leonhard

Página:

340

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 249465
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

CSI–Chocolate Science Investigation and the Case of the Recipe Rip-Off: Using an Extended Problem-Based Scenario To Enhance High School Students’ Science Engagement

Autor:

Peter D. Marle

Lisa Decker

Victoria Taylor

Página:

345

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

3

Periodo:

marzo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-03.txt

  • Documento número 249466
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo