- importsource = "00219584-2014-03.txt"
- Artículo:
Developing and Implementing a Reorganized Undergraduate Chemistry Curriculum Based on the Foundational Chemistry Topics of Structure, Reactivity, and Quantitation
- Autor:
Chris P. Schaller
Kate J. Graham
Brian J. Johnson
- Página:
321
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 249462
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
SQER3: An Instructional Framework for Using Scientific Inquiry To Design Classroom Demonstrations
- Autor:
Donna M. Chamely-Wiik
Jerome E. Haky
Deborah W. Louda
- Página:
329
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 249463
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Biology and Chemistry of Brewing: An Interdisciplinary Course
- Autor:
Paul D. Hooker
William A. Deutschman
Brian J. Avery
- Página:
336
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 249464
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Offering a Forensic Science Camp To Introduce and Engage High School Students in Interdisciplinary Science Topics
- Autor:
Linda Ahrenkiel
Martin Worm-Leonhard
- Página:
340
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 249465
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
CSI–Chocolate Science Investigation and the Case of the Recipe Rip-Off: Using an Extended Problem-Based Scenario To Enhance High School Students’ Science Engagement
- Autor:
Peter D. Marle
Lisa Decker
Victoria Taylor
- Página:
345
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-03.txt
- Documento número 249466
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo