1. importsource = "00219584-2014-05.txt"
Se encontraron 72 resultados.
Artículo:

Review of ACD/Spectrus Processor, Version 2012

Autor:

David R. Myers

Johanna J. Schwartz

Página:

628

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

5

Periodo:

Mayo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-05.txt

  • Documento número 249529
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating the Content and Response Process Validity of Data from the Chemical Concepts Inventory

Autor:

Paul Schwartz

Jack Barbera

Página:

630

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

5

Periodo:

Mayo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-05.txt

  • Documento número 249530
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring Load on Working Memory: The Use of Heart Rate as a Means of Measuring Chemistry Students’ Cognitive Load

Autor:

Kristen N. Cranford

Jessica M. Tiettmeyer

Bryan C. Chuprinko

Página:

641

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

5

Periodo:

Mayo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-05.txt

  • Documento número 249531
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Structured Chemistry Examinations (SChemEs) As an Assessment Method To Improve Undergraduate Students’ Generic, Practical, and Laboratory-Based Skills

Autor:

Stewart B. Kirton

Abdullah Al-Ahmad

Suzanne Fergus

Página:

648

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

5

Periodo:

Mayo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-05.txt

  • Documento número 249532
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Advanced Interdisciplinary Research Laboratory: A Student Team Approach to the Fourth-Year Research Thesis Project Experience

Autor:

Paul A. E. Piunno

Cleo Boyd

Virginijus Barzda

Página:

655

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

5

Periodo:

Mayo 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-05.txt

  • Documento número 249533
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo