- importsource = "00219584-2014-05.txt"
- Artículo:
Review of ACD/Spectrus Processor, Version 2012
- Autor:
David R. Myers
Johanna J. Schwartz
- Página:
628
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249529
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating the Content and Response Process Validity of Data from the Chemical Concepts Inventory
- Autor:
Paul Schwartz
Jack Barbera
- Página:
630
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249530
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring Load on Working Memory: The Use of Heart Rate as a Means of Measuring Chemistry Students’ Cognitive Load
- Autor:
Kristen N. Cranford
Jessica M. Tiettmeyer
Bryan C. Chuprinko
- Página:
641
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249531
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Structured Chemistry Examinations (SChemEs) As an Assessment Method To Improve Undergraduate Students’ Generic, Practical, and Laboratory-Based Skills
- Autor:
Stewart B. Kirton
Abdullah Al-Ahmad
Suzanne Fergus
- Página:
648
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249532
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Advanced Interdisciplinary Research Laboratory: A Student Team Approach to the Fourth-Year Research Thesis Project Experience
- Autor:
Paul A. E. Piunno
Cleo Boyd
Virginijus Barzda
- Página:
655
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249533
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo