1. importsource = "00219584-2014-06.txt"
Se encontraron 70 resultados.
Artículo:

Examining Evidence for External and Consequential Validity of the First Term General Chemistry Exam from the ACS Examinations Institute

Autor:

Scott E. Lewis

Página:

793

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

6

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-06.txt

  • Documento número 249565
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Results of a National Survey of Biochemistry Instructors To Determine the Prevalence and Types of Representations Used during Instruction and Assessment

Autor:

Kimberly J. Linenberger

Thomas A. Holme

Página:

800

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

6

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-06.txt

  • Documento número 249566
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Application of the Covalent Bond Classification Method for the Teaching of Inorganic Chemistry

Autor:

Malcolm L. H. Green

Gerard Parkin

Página:

807

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

6

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-06.txt

  • Documento número 249567
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Computational Chemistry Activities To Promote Learning and Retention in a Secondary School General Chemistry Setting

Autor:

Joseph W. Ochterski

Página:

817

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

6

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-06.txt

  • Documento número 249568
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using a Problem Solving-Cooperative Learning Approach To Improve Students’ Skills for Interpreting 1H NMR Spectra of Unknown Compounds in an Organic Spectroscopy Course

Autor:

Rihab F. Angawi

Página:

823

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

6

Periodo:

Junio 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-06.txt

  • Documento número 249569
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
  • Enlace directo