- importsource = "01430343-1996-04.txt"
- Artículo:
Defining Bullying: Towards A Clearer General Understanding And More Effective Intervention Strategies
- Autor:
C. M. J. Arora
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-04.txt
- Documento número 1634505
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effects Of A Chort Video Interventin On Secondary School Pupils Involvement In Definitions Of And Attitides Towards Bullyin
- Autor:
Michael J. Boulton
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-04.txt
- Documento número 1634506
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Self Esteem, Responses Style And Victization: Possible Ways Of Preventing Victimatization Through Parenting And School Based Training Pregrammes
- Autor:
Sonia Sharp
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-04.txt
- Documento número 1634507
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Buillying And The Steiner School Ethos: A Case Study Analysis Of A Group Centred Educational Philosophy
- Autor:
Ian Revers
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-04.txt
- Documento número 1634508
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Encouraging Parents’ Involvement In Their Children’s Literacy Development: A Literature Review With Implications For The Practicing Udecational Psychologist
- Autor:
Flora Macleod
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
4
- Periodo:
Noviembre 1996
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1996-04.txt
- Documento número 1634509
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:32 p. m.
- Enlace directo
- 1-5
- 6-10