- importsource = "03054985-2008-02.txt"
- Artículo:
Teaching generic skills: eroding the higher purpose of universities, or an opportunity for renewal?
- Autor:
Star, Cassandra
Hammer, Sara
- Página:
237
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 332914
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational professionals' experiences of self-harm in primary school children: 'You don't really believe, unless you see it'.
- Autor:
Simm, Rebecca
Roen, Katrina
Daiches, Anna
- Página:
253
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 332915
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.
- Autor:
Hutchings, Merryn
Carrington, Bruce
Francis, Becky
Skelton, Christine
Read, Barbara
Hall, Ian
- Página:
135
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770055
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.
- Autor:
Hagger, Hazel
Burn, Katharine
Mutton, Trevor
Brindley, Sue
- Página:
159
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770056
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Expansion and social selection in education in England and Scotland.
- Autor:
Iannelli, Cristina
- Página:
179
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 2008
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2008-02.txt
- Documento número 770057
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:41:11 a. m.
- Enlace directo