- importsource = "03601315-2005-05.txt"
- Artículo:
Cognitive style, hypermedia navigation and learning
- Autor:
A. Calcaterra
A. Antonietti
J. Underwood
- Página:
441
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
4 de mayo 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-05.txt
- Documento número 92457
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a shared workspace and wireless laptops to improve collaborative project learning in an engineering design class
- Autor:
Z. Erlich Philip
- Página:
459
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Periodo:
4 de mayo 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-05.txt
- Documento número 92458
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Preparing undergraduate students for work in virtual product development teams
- Autor:
R. Zavbi
- Página:
357
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Fecha:
04-05-2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-05.txt
- Documento número 533661
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gander issues in internet access and favourite internet activities among Greek high school pupils inside and outside school
- Autor:
M. Papastergiou
C. Solomonidou
- Página:
377
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Fecha:
04-05-2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-05.txt
- Documento número 533662
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning technologies: affective and social issues in computer supported collaborative learning
- Autor:
A Jones
K. Issroff
- Página:
395
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
44
- Número:
4
- Fecha:
04-05-2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-05.txt
- Documento número 533663
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Enlace directo