- importsource = "03601315-2005-06.txt"
- Artículo:
Bluetooth-assisted context-awareness in educational data networks
- Autor:
F. J. González-Castaño,
J. García-Reinoso
F. Gil-Castiñeira
E. Costa-Montenegro
J. M. Pousada-Carballo
- Página:
105
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 92464
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The evaluation of the Cultural Journeys in the Information Society environment as an educational aid
- Autor:
Georgios John Fakas
Iasonas Lamprianou
Andreas Andreou
Maria Pampaka
Christos Schizas
- Página:
123
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 92465
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using data mining as a strategy for assessing asynchronous discussion forums
- Autor:
Laurie P. Dringus
Timothy Ellis
- Página:
141
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 92466
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of ICT on literacy education
- Autor:
Janet Soler
- Página:
161
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 92467
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What affect student cognitive style in the development of hypermedia learning system?
- Autor:
Catherine Hui Min Lee
Yuk Wing Cheng
Shri Rai
Arnold Depickere
- Página:
1
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
45
- Número:
1
- Periodo:
Agosto 2005
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2005-06.txt
- Documento número 533668
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:12:59 a. m.
- Enlace directo