1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Podcasting in education: Are students as ready and eager as we think they are?

Autor:

Walls, Stephen M.

Kucsera, John V.

Walker, Joshua D.

Acee, Taylor W.

McVaugh, Nate K.

Robinson, Daniel H.

Página:

371

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93044
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interactive whiteboards produce small gains in elementary students’ self-reported motivation in mathematics

Autor:

Torff, Bruce

Tirotta, Rose

Página:

379

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93045
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Ergonomics factors in English as a foreign language testing: The case of PLEVALEX

Autor:

Laborda, Jesus Garcia

Magal-Royo, Teresa

de Siqueira Rocha, Jose Macario

Álvarez, Miguel Fernández

Página:

384

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93046
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes

Autor:

Thompson, Kate

Reimann, Peter

Página:

392

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93047
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning

Autor:

Hwang, Gwo-Jen

Kuo, Fan-Ray

Yin, Peng-Yeng

Chuang, Kuo-Hsien

Página:

404

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 93048
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo