- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Podcasting in education: Are students as ready and eager as we think they are?
- Autor:
Walls, Stephen M.
Kucsera, John V.
Walker, Joshua D.
Acee, Taylor W.
McVaugh, Nate K.
Robinson, Daniel H.
- Página:
371
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93044
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive whiteboards produce small gains in elementary students’ self-reported motivation in mathematics
- Autor:
Torff, Bruce
Tirotta, Rose
- Página:
379
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93045
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ergonomics factors in English as a foreign language testing: The case of PLEVALEX
- Autor:
Laborda, Jesus Garcia
Magal-Royo, Teresa
de Siqueira Rocha, Jose Macario
Álvarez, Miguel Fernández
- Página:
384
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93046
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes
- Autor:
Thompson, Kate
Reimann, Peter
- Página:
392
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93047
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning
- Autor:
Hwang, Gwo-Jen
Kuo, Fan-Ray
Yin, Peng-Yeng
Chuang, Kuo-Hsien
- Página:
404
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 93048
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo