- importsource = "03601315-2010-04.txt"
- Artículo:
Layered learning design: Towards an integration of learning design and learning object perspectives
- Autor:
Tom Boyle
- Página:
661
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93071
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
MuseumScouts: Exploring how schools, museums and interactive technologies can work together to support learning
- Autor:
Jocelyn Wishart
Pat Triggs
- Página:
669
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93072
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The design of Cloudworks: Applying social networking practice to foster the exchange of learning and teaching ideas and designs
- Autor:
Gráinne Conole
Juliette Culver
- Página:
679
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93073
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student engagement and blended learning: Portraits of risk
- Autor:
Debbie Holley
Martin Oliver
- Página:
693
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93074
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
‘There was a lot of learning going on’ Using a digital medium to support learning in a professional course for new HE lecturers
- Autor:
Sarah Chesney
Caroline Marcangelo
- Página:
701
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93075
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo