- importsource = "09388982-1992-04.txt"
- Artículo:
Counseling the learning disabled late adolescent and adult: a self psychology disabilities
- Autor:
Katherine Garnett
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569426
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Critical issues in learning disabilities: whole language learning
- Autor:
Janet W. Lerner
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569427
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Early Screening of written language skill: the test of early written language (TEWL)
- Autor:
Stephen L. Isaacson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569428
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of process writing instruction on three 2nd-grade students with different achievement profiles
- Autor:
Nina Zaragoza
Sharon Vaugh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634216
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of teacher training and implementation of two methods for improving the comprehension skills of students with learning disabilities
- Autor:
Effie P. M. Simmonds
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1634217
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo