- importsource = "09388982-1994-02.txt"
- Artículo:
Curriculum And Isntructural Issues In Teaching Secondary Students With Learning Disabilities
- Autor:
Herbert J. Rieth
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1569469
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What The Education Research Agenda Should Look Like In The Year 2000
- Autor:
Barbara K. Keogh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1634259
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Setting The Record Straight On Learning Disabilities And Low Achievement: Implications For Policymaking
- Autor:
Kennth A. Kavale
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1634260
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Problem Learners Revision Skills And Sensitivity To Audience Through Two Instructional Modes: Student Teacher Versus Student-Student Interactive Dialogue
- Autor:
Bernice Y. L. Wong
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1634261
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Phenomenology Of Depression Among Students With And Without Learning Disabilities: More Similar Than Different
- Autor:
John W. Maag
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
9
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1994
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1994-02.txt
- Documento número 1634262
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:29 p. m.
- Enlace directo