- importsource = "09388982-1998-02.txt"
- Artículo:
The preferences of middle school students for homework adaptations made by general education teachers
- Autor:
Janet S. Nelson
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1569550
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Arithmetic computation performance of students with learning disabilities: implications for curriculum
- Autor:
John F. Cawley
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634340
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meta-Analysis validation of the Dunn model of learning-style preferences: a critique of what was Dunn
- Autor:
Keneth A. Kavale
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634341
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of intelligence on the identification of young children with learning disabilities
- Autor:
Marcia Strong Scott
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634342
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attributions for feelings of loneliness of students with learning disabilities
- Autor:
Hana Tur-Kaspa
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1634343
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:30 p. m.
- Enlace directo