1. importsource = "13625276-2009-01.txt"
Se encontraron 27 resultados.
Artículo:

Balancing Act

Autor:

Purificación Sánchez

Resumen:

Combines the teaching of language and literature

Página:

29

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

60

Periodo:

enero 2009

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2009-01.txt

  • Documento número 145040
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Talking about verbs

Autor:

Johanna Stirling

Resumen:

Believes we need to terminate our current terminology

Página:

34

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

60

Periodo:

enero 2009

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2009-01.txt

  • Documento número 145041
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The reading experience

Autor:

Bruce Milne

Resumen:

Thinks a coordinated effort is needed to get students reading

Página:

46

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

60

Periodo:

enero 2009

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2009-01.txt

  • Documento número 145042
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Don’t take it personally

Autor:

Paul Bress

Resumen:

Reveals the rehaznos for teachers’ reactions

Página:

56

Sección:

Features

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

60

Periodo:

enero 2009

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2009-01.txt

  • Documento número 145043
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:42:58 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Confidence Tricks

Autor:

Malcom Griffiths

Resumen:

Ways in which teachers can both acquire confidence and inspire in their learners

Página:

4

Sección:

Main feature

Publicación:

English Teaching Professional

Número:

60

Periodo:

enero 2009

ISSN:

13625276

SrcID:

13625276-2009-01.txt

  • Documento número 632958
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:05 a. m.
  • Enlace directo