- importsource = "1537260X-2010-01.txt"
- Artículo:
Is The End in Sight? Student Regulation of In-Class and Extra-Credit Effort in Response to Performance Feedback
- Autor:
Love, E. Geoffrey
Love, Denice William
Northcraft, Gregory B
- Página:
81
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2010-01.txt
- Documento número 2362
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Construction and Contributions of "Implications for Practice": What's in Them and What Might They Offer?
- Autor:
Bartunek, Jean M
Rynes, Sara L
- Página:
100
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2010-01.txt
- Documento número 2363
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Narcissism in Management Education
- Autor:
Bergman, Jacqueline Z
Westerman, James W
Daly, Joseph P
- Página:
119
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2010-01.txt
- Documento número 2364
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Research-Teaching Gap in Management
- Autor:
Burke, Lisa A
Rau, Barbara
- Página:
132
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2010-01.txt
- Documento número 2365
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Introduction: Implications for Practice- Core Contribution or Afterthought?
- Autor:
Doh, Jonathan P
- Página:
98
- Publicación:
Academy of Management Learning and Education
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2010
- ISSN:
1537260X
- SrcID:
1537260X-2010-01.txt
- Documento número 2366
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:28:01 p. m.
- Enlace directo