- importsource = "173007-1989-04.txt"
- Artículo:
Development of integrates preschools: A qualitative inquiry into sources of resistance among parents, administrators, and teachers
- Autor:
Charles A. Peck
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-04.txt
- Documento número 1569086
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Notes: The use of power estimation ion early childhood special education research
- Autor:
Laura D. Goodwin
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-04.txt
- Documento número 1569087
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research Notes: Meta-analysis in early childhoods special education research
- Autor:
Karen D. F. Beauchamp
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-04.txt
- Documento número 1569088
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:52 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Attitudes of mothers and fathers of Nonhandicapped children toward preschool mainstreaming
- Autor:
Andrea L. Green
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-04.txt
- Documento número 1633876
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Promoting successful mainstreaming transitions for handicapped preschool children
- Autor:
Dianer M. Sianato
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
13
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1989
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1989-04.txt
- Documento número 1633877
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:25 p. m.
- Enlace directo