- isn = "00092749"
- Artículo:
A New Take on Kinetics: Initiated Chemical Vapor Deposition as a Chemical Engineering Capstone Laboratory
- Autor:
Daniel D. Burkey
Daniel Anastasio
Aravind Suresh
- Página:
98
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77304
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A “Greenhouse Gas” Experiment for the Undergraduate Laboratory
- Autor:
Elaine Gomez
Melissa Paul
Charles Como
- Página:
107
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77305
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Random Thoughts: Want Your Students to Think Creatively And Critically? How About Teaching Them?
- Autor:
Rebecca Brent
Richard M. Felder
- Página:
113
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77306
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Reaction Equilibrium Calculation Task for Chemical Engineering Undergraduates – Simulating Fritz Haber’s Ammonia Synthesis With Thermodynamic Software
- Autor:
Kimmo T. Klemola
- Página:
115
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 77307
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Tip: Use Plus-Minus-Interesting (PMI) Exercises to Encourage Student Reflection . . . Inside front cover
- Autor:
Monica H. Lamm
Catherine E. Brewer
- Página:
64
- Publicación:
Chemical engineering education
- Volúmen:
48
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 2014
- ISSN:
00092749
- SrcID:
00092479-2014-02.txt
- Documento número 967857
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
- Enlace directo