1. isn = "00092749"
Se encontraron 18 resultados.
Artículo:

A New Take on Kinetics: Initiated Chemical Vapor Deposition as a Chemical Engineering Capstone Laboratory

Autor:

Daniel D. Burkey

Daniel Anastasio

Aravind Suresh

Página:

98

Publicación:

Chemical engineering education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Primavera 2014

ISSN:

00092749

SrcID:

00092479-2014-02.txt

  • Documento número 77304
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A “Greenhouse Gas” Experiment for the Undergraduate Laboratory

Autor:

Elaine Gomez

Melissa Paul

Charles Como

Página:

107

Publicación:

Chemical engineering education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Primavera 2014

ISSN:

00092749

SrcID:

00092479-2014-02.txt

  • Documento número 77305
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Random Thoughts: Want Your Students to Think Creatively And Critically? How About Teaching Them?

Autor:

Rebecca Brent

Richard M. Felder

Página:

113

Publicación:

Chemical engineering education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Primavera 2014

ISSN:

00092749

SrcID:

00092479-2014-02.txt

  • Documento número 77306
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Reaction Equilibrium Calculation Task for Chemical Engineering Undergraduates – Simulating Fritz Haber’s Ammonia Synthesis With Thermodynamic Software

Autor:

Kimmo T. Klemola

Página:

115

Publicación:

Chemical engineering education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Primavera 2014

ISSN:

00092749

SrcID:

00092479-2014-02.txt

  • Documento número 77307
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:54 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Tip: Use Plus-Minus-Interesting (PMI) Exercises to Encourage Student Reflection . . . Inside front cover

Autor:

Monica H. Lamm

Catherine E. Brewer

Página:

64

Publicación:

Chemical engineering education

Volúmen:

48

Número:

2

Periodo:

Primavera 2014

ISSN:

00092749

SrcID:

00092479-2014-02.txt

  • Documento número 967857
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:03:58 a. m.
  • Enlace directo