1. isn = "00131784-2007-04"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Facing the Culture Shock of College

Autor:

Kathleen Cushman

Resumen:

Students—the first in their family to attend college—reflect on their intimidating first year

Página:

44

Sección:

Feature Articles

Volúmen:

64

Número:

7

Fecha:

abril 2007

ISSN:

00131784-2007-04

SrcID:

00131784-2007-04.txt

  • Documento número 133717
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Charting a New Course for Schools

Autor:

Marc Tucker

Resumen:

The New Commission on the Skills of the American Workforce proposes a complete redesign for public educatioN

Página:

48

Sección:

Feature Articles

Volúmen:

64

Número:

7

Fecha:

abril 2007

ISSN:

00131784-2007-04

SrcID:

00131784-2007-04.txt

  • Documento número 133718
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A World-Class Curriculum for All

Autor:

Carol Corbett Burris

Kevin G. Welner

Edward W. Wiley

John Murphy

Resumen:

South Side High School increases its enrollment in the International Baccalaureate and proves that all students can profit

Página:

53

Sección:

Feature Articles

Volúmen:

64

Número:

7

Fecha:

abril 2007

ISSN:

00131784-2007-04

SrcID:

00131784-2007-04.txt

  • Documento número 133719
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Wanted: Global Citizens

Autor:

Marcelo M. Suárez-Orozco

Carolyn Sattin

Resumen:

To empathize with peers of different races, religions, and linguistic origins, students need to be culturally sophisticated

Página:

58

Sección:

Feature Articles

Volúmen:

64

Número:

7

Fecha:

abril 2007

ISSN:

00131784-2007-04

SrcID:

00131784-2007-04.txt

  • Documento número 133720
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading, Writing, and Thinking for All

Autor:

Mike Schmoker

Resumen:

Two schools provide intellectually challenging experiences to all “tracks”

Página:

63

Sección:

Feature Articles

Volúmen:

64

Número:

7

Fecha:

abril 2007

ISSN:

00131784-2007-04

SrcID:

00131784-2007-04.txt

  • Documento número 133721
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo