- importsource = "00219584-2016-04.txt"
- Artículo:
Incorporating Course-Based Undergraduate Research Experiences into Analytical Chemistry Laboratory Curricula
- Autor:
Melissa A. Kerr
Fei Yan
- Página:
658
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
4
- Periodo:
abril 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-04.txt
- Documento número 1142968
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bridging the Gap between Instructional and Research Laboratories: Teaching Data Analysis Software Skills through the Manipulation of Original Research Data
- Autor:
Sarah J.R. Hansen
Jieling Zhu
Jessica M. Karch
- Página:
663
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
4
- Periodo:
abril 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-04.txt
- Documento número 1142969
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Solving Simple Kinetics without Integrals
- Autor:
Lisandro Hernández de la Peña
- Página:
669
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
4
- Periodo:
abril 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-04.txt
- Documento número 1142970
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Experiments To Illustrate the Chemistry and Bouncing Ability of Fresh and Spent Zinc–Manganese Oxide Alkaline Batteries
- Autor:
Johnathon M. Hall
John R. Amend
Thomas S. Kuntzleman
- Página:
676
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
4
- Periodo:
abril 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-04.txt
- Documento número 1142971
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“Can” You Really Make a Battery Out of That?
- Autor:
Michael A. Parkes
Thomas Chen
Billy Wu
- Página:
681
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
4
- Periodo:
abril 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-04.txt
- Documento número 1142972
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo