- importsource = "00219584-2014-09.txt"
- Artículo:
Collaborative Professional Development in Chemistry Education Research: Bridging the Gap between Research and Practice
- Autor:
Gabriela Szteinberg
Scott Balicki
- Página:
1401
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142301
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Increasing High School Students’ Chemistry Performance and Reducing Cognitive Load through an Instructional Strategy Based on the Interaction of Multiple Levels of Knowledge Representation
- Autor:
Dušica D. Milenkovi?
Mirjana D. Segedinac
Tamara N. Hrin
- Página:
1409
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142302
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Identifying At-Risk Students in General Chemistry via Cluster Analysis of Affective Characteristics
- Autor:
Julia Y. K. Chan
Christopher F. Bauer
- Página:
1417
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142303
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guide To Developing High-Quality, Reliable, and Valid Multiple-Choice Assessments
- Autor:
Marcy H. Towns
- Página:
1426
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142304
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Study of High School Students’ Performance of a Chemistry Experiment within the Virtual World of Second Life
- Autor:
Kurt Winkelmann
Matthew Scott
Deborah Wong
- Página:
1432
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
9
- Periodo:
Septiembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-09.txt
- Documento número 1142305
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:39 a. m.
- Enlace directo