- importsource = "03601315-2007-11.txt"
- Artículo:
Schoenfeld’s problem solving theory in a student controlled learning environment
- Autor:
E. Harskamp and C. Suhre
- Página:
822
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823042
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Expectations and reality: Evaluating patterns of learning behaviour using audit trails
- Autor:
Gregor E. Kennedy
Terry S. Judd
- Página:
840
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823043
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using LabVIEW for applying mathematical models in representing phenomena
- Autor:
G. Faraco
L. Gabriele
- Página:
856
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823044
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Successful implementation of user-centered game based learning in higher education: An example from civil engineering
- Autor:
Martin Ebner
Andreas Holzinger
- Página:
873
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823045
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Applying a constructivist and collaborative methodological approach in engineering education
- Autor:
Lorenzo Moreno
Carina Gonzalez
Ivan Castilla
Evelio Gonzalez
Jose Sigut
- Página:
891
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-11.txt
- Documento número 823046
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo