- pub = ("International Journal on E-Learning")
- Artículo:
The world wide web´s effect on social desirability responding: an investigation of the motivation of survey-takers
- Autor:
Dawson R. Hancock
Claudia p. Flowers
- Página:
5
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665493
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating course website utilization by students using web tracking software: a constructivist approaches
- Autor:
Roberta Mcknight
Nora Demers
- Página:
13
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665494
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing distributed virtual laboratories: methodological and telecommunications aspects
- Autor:
Charles Levert
Samuel Pierre
- Página:
18
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665495
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E- learning classroom environment: description, objectives, considerations and example implementation
- Autor:
Sami Shaban
Christopher Head
- Página:
29
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665496
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Intellectual amplification through reflection and didactic change in distributed collaborative learning
- Autor:
Elsebeth K. Sorenen
- Página:
37
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Julio–Septiembre 2003
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2003-03.txt
- Documento número 1665497
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
- Enlace directo