1. pub = ("International Journal on E-Learning")
Se encontraron 776 resultados.
Artículo:

The world wide web´s effect on social desirability responding: an investigation of the motivation of survey-takers

Autor:

Dawson R. Hancock

Claudia p. Flowers

Página:

5

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665493
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluating course website utilization by students using web tracking software: a constructivist approaches

Autor:

Roberta Mcknight

Nora Demers

Página:

13

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665494
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing distributed virtual laboratories: methodological and telecommunications aspects

Autor:

Charles Levert

Samuel Pierre

Página:

18

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665495
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E- learning classroom environment: description, objectives, considerations and example implementation

Autor:

Sami Shaban

Christopher Head

Página:

29

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665496
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Intellectual amplification through reflection and didactic change in distributed collaborative learning

Autor:

Elsebeth K. Sorenen

Página:

37

Publicación:

International Journal on E-Learning

Volúmen:

2

Número:

3

Periodo:

Julio–Septiembre 2003

ISSN:

15372456

SrcID:

15372456-2003-03.txt

  • Documento número 1665497
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:50 p. m.
  • Enlace directo