- pub = ("International Journal on E-Learning")
- Artículo:
Technology: Web-based instructions dual environment
- Autor:
Vicki Williams
- Página:
15
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 2004
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2004-04.txt
- Documento número 1665508
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The evaluation of forums of assessment using n-dimensional filtering
- Autor:
Jon Dron
Chris Boyne
Richard Mitchell
- Página:
21
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 2004
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2004-04.txt
- Documento número 1665509
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modules and information retrieval facilities of the human use regulatory affairs advisor (HURAA)
- Autor:
Arthur C. Graesser
Xiangen Hu
Natalie K. Person
G. Tanner Jackson
Jozef A. Toth
- Página:
29
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 2004
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2004-04.txt
- Documento número 1665510
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Psychology student opinion of virtual reality as a Toll to educate about schizophrenia
- Autor:
Jennifer Tichon
Jenifer Loh
Robert King
- Página:
40
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 2004
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2004-04.txt
- Documento número 1665511
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data mining technology for the evaluation of learning content interaction
- Autor:
Claus Pahl
- Página:
47
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 2004
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2004-04.txt
- Documento número 1665512
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:38:51 p. m.
- Enlace directo