1. importsource = "00131784-2009-11.txt"
Se encontraron 73 resultados.
Artículo:

Looking at Student Work

Autor:

Angie Deuel

Tamara Holmlund Nelson

David Slavit

Anne Kennedy

Resumen:

How student work can enrich students' understanding as well as prove that they are learning.

Página:

69

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025748
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Grading What Matters

Autor:

Tony Winger

Resumen:

Students too often think adults care most about whether they turn in assignments.

Página:

73

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025749
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Special Topic / The Problem with Performance Pay

Autor:

Donald B. Gratz

Resumen:

As we discuss performance pay, let's also review our goals for students.

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025750
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching with Interactive Whiteboards

Autor:

Robert J. Marzano

Página:

80

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025751
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student Responders: Feedback at Their Fingertips

Autor:

William M. Ferriter

Página:

83

Sección:

Departments

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

67

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2009

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2009-11.txt

  • Documento número 1025752
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:43 a. m.
  • Enlace directo