- pub = ("International Journal on E-Learning")
- Artículo:
A Reference Model for Online Learning Communities
- Autor:
Sabine Seufert
Ulrike Leehner
Katarina Stanoevska
- Página:
43
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-01.txt
- Documento número 1559903
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Distance Education to Virtual Communities of Practice: The Wide Range of Possibilities for Using the Internet in Continuous Education and Training
- Autor:
Guglielmo Trentin
- Página:
55
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-01.txt
- Documento número 1559904
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Tips for building knowledge infrastructures
- Autor:
Yesha Sivan
Cameron Peters
- Página:
11
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
2
- Periodo:
Abril-Junio 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-02.txt
- Documento número 1559905
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Forging links between “communities of practice” and schools through online learning communities: implications for appropriating and negotiating knowledge
- Autor:
David Hung
- Página:
23
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
2
- Periodo:
Abril-Junio 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-02.txt
- Documento número 1559906
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The measuremente of social presence in an online learning envoriment
- Página:
34
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
2
- Periodo:
Abril-Junio 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-02.txt
- Documento número 1559907
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:50:23 a. m.
- Enlace directo