- pub = ("International Journal on E-Learning")
- Artículo:
Differentiating between Communities of Practices (CoPs) and Quasi-Communities: Can CoPs Exist Online?
- Autor:
David Hung
Maish Nichani
- Página:
23
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
3
- Periodo:
Julio-Septiembre 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-03.txt
- Documento número 1624706
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Distance Education, On-Campus Learning, and E-Learning Convergences: An Australian Exploration
- Autor:
Cameron Richards
- Página:
30
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
3
- Periodo:
Julio-Septiembre 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-03.txt
- Documento número 1624707
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing a Framework for the Implementation of Situated Online, Collaborative, Problem-based Activity: Operating within a Local and Multi-Cultural Learning Context
- Autor:
Laila Oubenaissa
Max Giardina
Madhumita Bhattacharya
- Página:
41
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
3
- Periodo:
Julio-Septiembre 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-03.txt
- Documento número 1624708
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Knowledge Management through E-Learning: An Emerging Trend in the Indian Higher Education System
- Autor:
Sneha M. Joshi
Pushpanadham. K.
Anjali Khirwadkar
- Página:
47
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
3
- Periodo:
Julio-Septiembre 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-03.txt
- Documento número 1624709
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Adaptivity through the Use of Mobile Agents in Web-based Student Modelling
- Autor:
Kinshuk
Ashok Patel
- Página:
55
- Publicación:
International Journal on E-Learning
- Volúmen:
1
- Número:
3
- Periodo:
Julio-Septiembre 2002
- ISSN:
15372456
- SrcID:
15372456-2002-03.txt
- Documento número 1624710
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:49 p. m.
- Enlace directo