1. importsource = "00219584-2006-10.txt"
Se encontraron 132 resultados.
Artículo:

Bridging the Gap: From Traditional Silk Dyeing Chemistry to a Secondary-School Chemistry Project

Autor:

M. Fátima Paixão

Mariette M. Pereira

António F. Cachapuz

Página:

1546

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

10

Periodo:

October 2006

SrcID:

00219584-2006-10.txt

  • Documento número 652050
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Metals To Change the Colors of Natural Dyes

Autor:

Jennifer E. Mihalick

Kathleen M. Donnelly

Página:

1550

Sección:

In the Laboratory

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

10

Periodo:

October 2006

SrcID:

00219584-2006-10.txt

  • Documento número 652051
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From Textiles to Molecules—Teaching about Fibers To Integrate Students' Macro- and Microscale Knowledge of Materials

Autor:

Hannah Margel

Bat-Sheva Eylon

Zahava Scherz

Página:

1552

Sección:

Research: Science and Education

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

10

Periodo:

October 2006

SrcID:

00219584-2006-10.txt

  • Documento número 652052
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Literacy: What Does This Mean to Scientists and School Teachers?

Autor:

Yael Shwartz

Ruth Ben-Zvi

Avi Hofstein

Página:

1557

Sección:

Research: Science and Education

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

10

Periodo:

October 2006

SrcID:

00219584-2006-10.txt

  • Documento número 652053
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer-Led Team Learning in Organic Chemistry: Effects on Student Performance, Success, and Persistence in the Course

Autor:

Carl C. Wamser

Página:

1562

Sección:

Research: Science and Education

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

83

Número:

10

Periodo:

October 2006

SrcID:

00219584-2006-10.txt

  • Documento número 652054
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
  • Enlace directo