- importsource = "00219584-2006-10.txt"
- Artículo:
Bridging the Gap: From Traditional Silk Dyeing Chemistry to a Secondary-School Chemistry Project
- Autor:
M. Fátima Paixão
Mariette M. Pereira
António F. Cachapuz
- Página:
1546
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 652050
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Metals To Change the Colors of Natural Dyes
- Autor:
Jennifer E. Mihalick
Kathleen M. Donnelly
- Página:
1550
- Sección:
In the Laboratory
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 652051
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From Textiles to Molecules—Teaching about Fibers To Integrate Students' Macro- and Microscale Knowledge of Materials
- Autor:
Hannah Margel
Bat-Sheva Eylon
Zahava Scherz
- Página:
1552
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 652052
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Literacy: What Does This Mean to Scientists and School Teachers?
- Autor:
Yael Shwartz
Ruth Ben-Zvi
Avi Hofstein
- Página:
1557
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 652053
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Peer-Led Team Learning in Organic Chemistry: Effects on Student Performance, Success, and Persistence in the Course
- Autor:
Carl C. Wamser
- Página:
1562
- Sección:
Research: Science and Education
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
83
- Número:
10
- Periodo:
October 2006
- SrcID:
00219584-2006-10.txt
- Documento número 652054
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:35 a. m.
- Enlace directo