- isn = "10613773"
- Artículo:
Teaching of power quality phenomenon based on modeling and simulation of boost type PFC converters
- Autor:
Naci Genç
?res ?skender
- Página:
149
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-01.txt
- Documento número 983123
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive educational software of textile design
- Autor:
Francisco Hernández-Abad
José Ignacio Rojas-Sola
Vicente Hernández-Abad
- Página:
161
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-01.txt
- Documento número 983124
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A virtual platform to teach separation processes
- Autor:
J. F. Granjo
M. G. Rasteiro
L. M. Gando-Ferreira
- Página:
175
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-01.txt
- Documento número 983125
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improvement in quality control for applications used by marine engineers
- Autor:
José A. Orosa
Armando C. Oliveira
- Página:
187
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
1
- Periodo:
marzo 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-01.txt
- Documento número 983126
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rigorous distillation dynamics simulations using a computer algebra
- Autor:
Zakia Nasri
Housam Binous
- Página:
193
- Publicación:
Computer Applications in Engineering Education
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
junio 2012
- ISSN:
10613773
- SrcID:
10613773-2012-02.txt
- Documento número 983127
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:39 a. m.
- Enlace directo