- pub = "Communication, Culture and Critique"
- Artículo:
Hans-Georg Gadamer's Praxis: Implications for Connection and Action in Communication Studies
- Autor:
Abhik Roy
Bayo Oludaja
- Página:
255
- Sección:
Original articles
- Publicación:
Communication Culture and Critique
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
17539129
- SrcID:
17539129-2009-09.txt
- Documento número 629290
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Characterizing Copyright in the Classroom: The Cultural Work of Antipiracy Campaigns
- Autor:
Tarleton Gillespie
- Página:
274
- Sección:
Original articles
- Publicación:
Communication Culture and Critique
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
17539129
- SrcID:
17539129-2009-09.txt
- Documento número 629291
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Turbulent Rise of the "Child Gamer": Public Fears and Corporate Promises in Cinematic and Promotional Depictions of Children's Digital Play
- Autor:
Neil Narine
Sara M. Grimes
- Página:
319
- Sección:
Original articles
- Publicación:
Communication Culture and Critique
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
17539129
- SrcID:
17539129-2009-09.txt
- Documento número 629292
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Antiracist and Multicultural Discourses in European Public Service Broadcasting: Celebrating Consumable Differences in the Prix Europa Iris Media Prize
- Autor:
Karina Horsti
- Página:
339
- Sección:
Original articles
- Publicación:
Communication Culture and Critique
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
17539129
- SrcID:
17539129-2009-09.txt
- Documento número 629293
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Case Study of the Red Lake, Minnesota, School Shooting: Intercultural Learning in the Renewal Process
- Autor:
Robert S. Littlefield
Jennifer Reierson
Kimberly Cowde
Shelly Stowma
Cheryl Long Feather
- Página:
361
- Sección:
Original articles
- Publicación:
Communication Culture and Critique
- Volúmen:
2
- Número:
3
- Periodo:
Septiembre 2009
- ISSN:
17539129
- SrcID:
17539129-2009-09.txt
- Documento número 629294
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:39 a. m.
- Enlace directo