- pub = "Computers And Education An Internacional Journal"
- Artículo:
Fostering knowledge construction in university students through asynchronous discussion groups
- Autor:
T. Schellens
M. Valcke
- Página:
349
- Publicación:
Computers And Education An Internacional Journal
- Volúmen:
46
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2006
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2006-03.txt
- Documento número 92487
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigating the quality of student approaches to using technology in experiences of learning through writing
- Autor:
R. A. Ellis
- Página:
371
- Publicación:
Computers And Education An Internacional Journal
- Volúmen:
46
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2006
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2006-03.txt
- Documento número 92488
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of ICT to support the development of practical music skills through acquiring keyboard skills
- Sub título:
A classroom based study
- Autor:
L.M.Y. Chan
A.C. Jones
E. Scanlon
- Página:
391
- Publicación:
Computers And Education An Internacional Journal
- Volúmen:
46
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2006
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2006-03.txt
- Documento número 92489
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Audio-visual training in children with reading disabilities
- Autor:
A. Magnan
J. Ecalle
- Página:
407
- Publicación:
Computers And Education An Internacional Journal
- Volúmen:
46
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2006
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2006-03.txt
- Documento número 92490
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer-supported example-based learning
- Autor:
S. Schworm
A. Renkl
- Resumen:
When instructional explanations reduce self-explanations
- Página:
426
- Publicación:
Computers And Education An Internacional Journal
- Volúmen:
46
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2006
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2006-03.txt
- Documento número 92491
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
- Enlace directo