- pub = "Harvard Educational review"
- Artículo:
Suspending damage: A letter to Communities
- Autor:
Eve Tuck
- Página:
409
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
79
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-03.txt
- Documento número 625547
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
“They ‘re in my culture, they speak the same way: African american language in multhietnic high schools
- Autor:
Django Paris
- Página:
428
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
79
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-03.txt
- Documento número 625548
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of stereotype threat on standardized mathematics test performance and cognitive processing
- Autor:
Keena Arbuthnot
- Página:
448
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
79
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-03.txt
- Documento número 625549
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High School research and critical literacy: social studies with and despite Wikipedia
- Autor:
Houman Harouni
- Página:
473
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
79
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-03.txt
- Documento número 625550
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Discourse, narrative and national identity: the case of france
- Autor:
Kyle A. Greenwalt
- Página:
494
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
79
- Número:
3
- Periodo:
Otoño 2009
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-2009-03.txt
- Documento número 625551
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:11 a. m.
- Enlace directo