- pub = "Learning and Disabilities"
- Artículo:
The effects of process writing instruction on three 2nd-grade students with different achievement profiles
- Autor:
Nina Zaragoza
Sharon Vaugh
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569421
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of teacher training and implementation of two methods for improving the comprehension skills of students with learning disabilities
- Autor:
Effie P. M. Simmonds
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569422
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Test Selection efficacy in the diagnostic confirmation and subtyping of children with dyslexia
- Autor:
Peggy T. Ackerman
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569423
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A comparison of the homework problems of students with learning disabilities and Nonhandicapped students
- Autor:
Edward A. Polloway
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569424
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing fluency with basic number facts: intervention for students with learning disabilities
- Autor:
Katherine Garnett
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
7
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1992
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1992-04.txt
- Documento número 1569425
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
- Enlace directo