- pub = "Teaching and Teacher Education"
- Artículo:
Preservice Teachers' Thinking About Class-room Events
- Autor:
Thomas J. Oppewal
- Página:
127
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699262
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stability and Change in Teacher Expertise
- Autor:
Yisrael Rich
- Página:
137
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699263
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Collaborative Case Study of Teacher Change: From a Personal to a Professional Perspective
- Autor:
Theresa Cryns
Marilyn Johnston
- Página:
147
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699264
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teacher Education: Research as Reflective Practice
- Autor:
Susan A. Adler
- Página:
159
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699265
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Field Experiences in Secondary Teacher Education: Qualitative Differences and Curriculum Change
- Autor:
Audrey M. Chastko
- Página:
169
- Publicación:
Teaching and Teacher Education
- Periodo:
Febrero 1993
- ISSN:
0742051X
- SrcID:
0742051X-1993-02.TXT
- Documento número 1699266
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:43:27 p. m.
- Enlace directo